Még a profi énekesek között is akad olyan, aki minden egyes fellépése előtt lámpalázzal küzd, de szinte mindenkiről elmondható, hogy van valamilyen félelme, ami felvillan a színpadra lépés előtt. Az X-ben utánajártak annak, hogy az X-Faktor énekesei mitől tartottak a legjobban a második élő show előtt. Elsőként az egyik legkiismerhetetlenebb fellépő, Király L. Norbert beszélt paráiról.

„Eddig teljesen más stílust képviseltem és valószínűleg ez nagyon új lesz. Az emberek máshoz szoktak hozzá, ezt mindenki teljesen máshogy látja majd” – mondta Király L. Norbi.

Azonban nem csak Norbi aggódott a nagy megmérettetés előtt. Wolf Kati és Janicsák Veca is ugyanattól a dologtól rettegtek: attól, hogy élő adásban esnek majd el a színpadon.

„Nekem a rémálmom, hogy eltaknyolok a színpadon. A főpróbán ugyan nem estem el, de megbotlottam rendesen. Végül valahogy kivágtam magam” – mondta Wolf Kati az X-ben.

Az is kiderült, hogy Shodeinde Dorka, Takács Nikolas és a Vastag testvérek mitől féltek a legjobban az X-Faktor élő műsora előtt. További részletek az X 41. epizódjában a Cool videó lejátszójában.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatnezo.blog.hu/api/trackback/id/tr802403513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása