A kamera mindkét oldalán jeleskedő Árpa Attilát a Borgiák forgatásán szerzett élményeiről, szerepéről, valamint jelenlegi és jövőbeni terveiről kérdezte az HBO.

A legendás pápai család, a Borgiák történetét bemutató új Showtime-sorozat több vonatkozásában is magyar. Nemcsak a forgatás nagy részre zajlott az etyeki Korda Stúdióban, de magyar színészeket és stábtagokat is felfedezhetünk benne. Az első évad második részében, amikor Rodrigo Borgia mérgezési kísérlete után a bérgyilkos Micheletto és Cesare Borgia a család védelme érdekében a Vatikánba rohan, két bérgyilkos már akcióba lendült. Egyikőjük nem más, mint a Czukor Show és a Monte Carlo színésze, a producerként ismertté vált Árpa Attila.

18933_-_375.jpg.scaled500.jpg

Hogyan kerültél kapcsolatba a Borgiákkal?

Mivel már két éve foglalkozom színészettel, így az ügynökségemen keresztül jelentkeztem a szerepre. Több színész közül engem választottak ki, így lettem én a sorozat egyik bérgyilkosa, akit egy bérgyilkos öl meg.

Mit kellett bemutatnod a válogatáson?

Meghalni! (nevet) De tényleg, egy mondat után a meghalást kellett eljátszanom.

Mesélj egy kicsit arról, hogyan zajlott a jelenet forgatása. Etyeken vettétek fel, éjszaka, ezt tudjuk.

Így van. Miután leszúrnak, már csak Micheletto kardja látszik, ami a mellkasomból lóg ki, tehát ha levegőt vettem vagy mozogtam, a kard is mozgott. Egyetlen rendezői utasításra emlékszem pontosan: „Ne lélegezz, halott vagy!” Úgy kell tehát elképzelni ezt a jelenetet, hogy fekszem a földön, az arcomon és mindenütt művér folyik, emberek rohangálnak körülöttem, és nekem egy percig nem volt szabad levegőt venni.

Izgultál?

Mivel színészi alakítást lényegében nem kellett nyújtanom, nyugodt voltam és laza. Szinte poénnak fogtam fel, kalandnak.

Milyen érzésekkel emlékszel vissza a szerepedre és erre az élményre?

Vegyes érzéseim vannak. Egyrészet ugye egy világsikerű sorozatról beszélünk, ismert színészekkel és profi stábbal. Jó érzés, hogy a nevemet együtt említik a Borgiákkal. Ugyanakkor az ember mindig kicsit többet szeretne. Nekem csak egy pár másodperces szerepem volt, amiben lényegében a hátam látszik. De tudom, hogy egy komoly válogatás előzte meg ezt a szerepet is, amit végül én kaptam meg.

Találkoztál a rendezővel és a színészekkel is? Mi volt a benyomásod róluk?

A szerepemből kifolyólag kevés időt töltöttem a stábbal, így komolyabb ismerkedésre nem kerülhetett sor. Találkoztam a rendezővel, akiben egy rendkívül visszafogott embert ismertem meg. Valószínűleg ez adhatja az energiáját. Jeremy Irons egy nagyon kedves, laza embernek tűnt. Sean Harris (a bérgyilkos Micheletto), na ő egy különös figura. Zseniális színész, és ahogy az igazi művészek esetében lenni szokott, mintha hiányozna egy kereke. Persze csakis jó értelemben mondom ezt. Ettől zseniális.

Láthatunk valamilyen szerepben a második évadban?

Nem tartom valószínűnek, hogy szerepelhetek a második évadban, ha már egyszer megtettem. Pláne úgy, hogy elég nagy a jelentkező magyar színészek száma.

Miben látod a Borgiák sikerét?

A sorozat sikerének titka részben, hogy rendezője, Neil Jordan és egy olyan színész alakítja a főszerepet mint Jeremy Irons, aki végig is viszi a sorozatot.

Szereted a történelmi sorozatokat? Nézed a Borgiákat?

Igen, a Tudorokat és a Rómát is szerettem. Egyelőre még nem tudtam megnézni a sorozatot  habár már felvettem az eddig bemutatott részeket  mert eddig a Trónok harca élvezett elsőbbséget.

Mivel foglalkozol jelenleg? Színészként láthatunk viszont? Vagy a kamera másik oldalán?

Jelenleg három dologgal foglalkozom. A kamera előtt és mögött is dolgozom, a harmadik dolog pedig a zene. Az egyik kereskedelmi csatorna zenei műsorában Falusi Mariannal alkottam egy párt, ami egy közös munkává fejlődött, úgyhogy most közösen készítünk lemezt. Rendezőként két filmterven dolgozom, az egyik ezek közül az Argo 2.

Szerepeim is vannak, júliusra és augusztusra az S.O.S. Love amerikai remake-jében, a Strike Back sorozat amerikai változatában, egy Romániában forgatott amerikai akciósorozatban, valamint egy német tévéfilmben is dolgozom.

A Borgiák új részei kedd esténként láthatók az HBO-n.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatnezo.blog.hu/api/trackback/id/tr933290323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása